masker madu untuk muka berjerawat

nak tahu tips kecantikan lagi tak?
 murah dan jimat..xperlu nak memilih masker mana yg terbaik..
beli je madu..
ok,madu ni aku dah guna dan praktikan..memang kulit muka anjal tau.licin jer..
tp aku nak citer mula2 aku wat masker madu ni..
muka aku rasa cam ada bende merayap kat muka..
aku tgk kat cermin,rupa2 nya ada semut..
eee...kacau je semut ni..
korg jgnla tepek lama sgt madu kat muka tu..
juz 20-30 minit jer..
amalkan setiap malam 2-3 kali seminggu
jomlah cuba..
tp igt mintak izin bonda dulu
kalo tak,bising satu rumah..
cuba tau!!!
ha!! jgn tk percaya!! ini isteri kepada en j dan mama kepada fasihah
gambar diambil masa aku pregnant..



10 comments: