MAJLIS PERKAHWINANKU YG SERBA HIJAU PUTIH


Rasulullah SAW pernah mengingatkan sesiapa yang berkemampuan tetapi enggan untuk berkahwin melalui sabdanya, "Kamu berkata begitu, ingatlah demi Allah sesungguhnya aku adalah orang yang paling takut kepada Allah dan yang paling taqwa kepada-Nya, tetapi aku berpuasa dan kadangkala tidak berpuasa; aku sembahyang dan aku tidur; dan juga kahwin dengan perempuan. Barangsiapa tidak suka dengan sunnahku, dia bukanlah pengikutku".
Alhamdullilah majlis perkahwinanku sudah genap 2 bulan..bersyukur kehadrat Mu ya ALLAH...semoge perkahwinanku diberkati hingga ke akhir hayat..disini ak upload serba sedikit gambar2 kawen aku...sekadar tontonan bkn riak atau aper..ini adalah kenangan ak yg plg berharga even ak masih muda utk bergelar isteri..tetapi ak pgg tanggungjawab ak dgn pnh ketabahan sehingga kini.

ibu ratu hatiku
makanan sedap2
happy as along as 1 family...
ok cukup2..ak bkn artis utk menayang gambar2 kawen...cukupla doa korg ku pintakan...xlame lg ak bkal jd ibu plk..berlimpah ruah rezeki yg KAU berikan kpdku..Thanks YA ALLAH....

.




No comments:

Post a Comment