KEMBALI BERBLOGGING



Pada 20hb mac 2012 .. aku mulai aktif kembali berblogger .. ye la kan .. duk umah jer .. banyak la masa yang terluang .. Fuhh,setelah lame mendiamkan diri selepas mendirikan umah tgge dan masalah kesihatan yg x dpt dielakkan..hari ini ak kembali semula dgn wajah baru blog aku..nampak matured nye wall aku..but i like..hehe .. sekarang lebih ramai yang berblogger berbanding dulu ... zaman dah maju .. semua nak berblogger .. satu tempat untuk meluahkan rasa atau mengzahirkan kekretifan diri atau sekadar berkongsi pengalaman dan pengetahuan ... pada aku blog ni adalah satu tempat untuk berkongsi pengetahuan dan tempat untuk bercerita tentang pengalaman .. mencurahkan rasa hati .. seronok berblogger ni .. aku rasa puas selepas mencurahkan idea-idea yang dalam kepala aku ni kat blog .. tak kisah lah orang nak kata apa .. asal aku tak buat sesuatu yang menyinggung perasaan dan perasan orang sudahlah .. aku tak kacau orang dan orang pun jangan lah kacau aku ya .. hehe ... 
 
Kepada follower dan semua yang mengikuti blog aku ni .. aku ucapkan ribuaan terima kasih kerana menyokong dan merestui kewujudan blog aku ini ... diharap sokongan dan dorongan anda semua berterusan .. andalah mencetus semangat untuk aku terus berkarya di dunia blogger ini .. terima kasih ...

No comments:

Post a Comment