2 Budak Ump Mati Lemas di Pusat Rekreasi Air Terjun Berkelah

KUANTAN 21 April 2013- Dua pelajar Universiti Malaysia Pahang ditemui mati lemas di Pusat Rekreasi Air Terjun Berkelah, dekat Maran lewat hari ini .
Pegawai Perhubungan Awam Bomba dan Penyelamat Pahang Anuar Hassan berkata, mayat mangsa ditemui 6.05 petang selepas dilaporkan hilang ketika mandi manda jam 1.09 tengah hari.
Katanya, mangsa yang masing-masing berusia 20 tahun itu ialah Amer Fahmi Othman berasal dari Pulau Pinang dan Mohd Kamal Ismail dari Pasir Gudang, Johor Bahru.
"Mayat mangsa ditemui di dasar air terjun berkenaan oleh Unit Penyelam Bomba sebelum dihantar ke Hospital Tengku Ampuan Afzan, Kuantan untuk bedah siasat," katanya ketika dihubungi di sini.
Katanya, seramai lima anggota Bomba dan Penyelamat dari Balai Bomba Taman Tas dan enam anggota dari Unit Penyelam terlibat dalam operasi menyelamat berkenaan. 

Moga Allah S.W.T tempatkan mereka bersama org2 yang beriman dan kurniakan mereka syurga..mereka pergi dulu sebelum kita..dan insyaallah kita juga akan menyusul kemudian :'(


Mari kawan2 kita sedekahkan mereka al fatihah..

No comments:

Post a Comment