Aku Berjaya Daftar Subjek Secara Online

salam readers!!!
dah lama nya aku kian menyepi..
bkn ape tenet lembap sgt!!!
tapi aku nak jgk citer tentang daftar subjek..
ini bermakna pada 13 Februari 2013 aku akan mula mendaftarkan diri sebagai pelajar semula...
seronoknya dapat belajar semula...
setelah kian lama menjadi suri rumah tangga...
preparation dari segi fizikal memang aku dah ready..
tapi mental...
nthla...
nak berjauhan dgn anak yg comel..
membuatkan rasa cam nak x nak jer...
tapi aku pon nak berjaya jgk..
so aku kene kuatkan semangat utk mencapai cita-cita sebagai pensyarah...
so subjek untuk semester dpn ialah:
1)Reinforced Concrete
2)Law of Contract And Estimation
3)Geotechnic
4)Soil Mechanic n Geology
5)Project Management In Construction
6)Hydrology
7)Project Based Proposal Writing

kesimpulan nya pada sem depan,aku ada 6 Paper untuk Final..aku mesti struggle
utk habiskan pelajaran aku...
kawan-kawan doakan aku untuk terus berjaya!!!

3 comments: