tudung pilihan aku

salam readers!!!!..
cube korang perhatikan sekeliling korang,
macam2 kan style tudung sekarang..
the latest one aku tgk  tudung ekspres 3 layer tapi muncung dia style bawal..
fuhh! kreatif beb..
sebenarnya aku baru berjinak-jinak dgn shawl 
aku kurang shawl2 ni sbb aku berkaca mata..
so bila pakai cermin mata dia jadi kembang..so x sweet la..
so aku prefer bawal berbanding shawl..
tapi bawal ni cerewet ooo
nak2 aku dah ada anak,so nak kene cepat jer
kalo x anak aku melalak tgk mama bersiap..
aku mls bab iron2 ni..
pastu x betul iron,x lawa bentuk muka tu..
so cerewetla..
kalo aku pakai shawl
juz lilit2 jer..
mudah dan simple..
so u oll suka tudung apa yer??
tudung ekspress kan...hehe
mudah dan selesa..
3 layer u olls sgt cantik..




3 comments:

  1. singgah sini balik..dan follow juga. saya pula tak suka tudung ekspress ni sebabnya bagi saya kalau saya pakai nampak buruk..hehe..

    ReplyDelete
  2. haiii.. btw sekarang tren bawal 2 layer.. :D sue buat sendiri tudung bawal tu.. senang nak match dengan baju sendiri ..:D

    ReplyDelete