minyak yu yee melegakan kembung perut

semalam after teman suami ke klinik gara2 ketumbit,kami ke pasaraya utk beli minyak yu yee..
igtkan nk beli minyak telon..tp xde la plk..
pada pendapat aku,minyak yu yee sgtla bgus..
mmg anak aku lega kalo die kembung..
tp time die kembung,kaki die akn menarik2..
pastu aku juz sapu minyak yu yee kat perut,betis n tapak kaki..
memang susah nk jge bayi ni..
adoi teringt mak kat kampung..huhu
ok ni baby fasihah yg kelihatan segar dan ceria sgt..

Minyak yu yee bagus utk kembung perut, kena gigitan serangga, sakit kepala dan ubat mabuk utk wanita mengandung 





9 comments:

  1. mang betul...sy pun guna minyak ni kat umah...tambah2 skang ade bb kecik lg la asyik gn jerk...mang bb tk kembung gn minyak ni...(",)

    ReplyDelete
  2. betul tu mnyk yu yee baik tuk bebi..;)
    tuk kita pun ok..

    ReplyDelete
  3. yup3..btol tu kaka ira..
    gunalah yu yee cap limau..hehe (*iklan sat)

    comey nyer ank akk..geramm..hehe =)

    ReplyDelete
  4. Salam kenal.Akak follow awak kembali.

    Wahhhh,kahwin muda ek???Comel la baby awak!!Bestnya dah kahwin dan ada baby!!

    ReplyDelete