BERCUTI DI KG CHINI




 ira nak berkongsi bercuti di kg selepas beberpa bulan mendirikan umah tangge...even sekejap shj bercuti di rumah org tuaku,tp bg ak cukup bermakna..
bertambah bhgia apabila mereka bakal menjadi datuk dan nenek..
sungguh terubat rinduku,,,
ibu ku masak pelbagai jenis hidangan lauk pauk yg ak gemari.
.best giler..makan je keje aku..
thanks mom,,u r the best mom..
Now my turn to be a mom..
credit to alif




seronok sgt..
adik ku yg kedua bakal menjadi pak ngah..suke sgt die..
yg si kecik ALIF( 10 thn) dah nk jd paksu..awl2 lg cop nk ajk bermain dgn anak aku..hehe..
macam2 gelagat mereka di umah..
abah sibuk dgn memancing..tu r abah punye hobi sejak ak kecil lg..
time kasih sgt2 kat my husband sbb bwk ak blik umah ak,..
setelah beberapa bulan termimipi2 akan keluarga ku..
                                                             
                                                                                


8 comments:

  1. ehh macam seronok je bercuti dekat sini. hehehe

    feel free to visit mine too :)

    http://bubblechezz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Tahniahh! nak jadi mak orang dah ye? tak lama lagi lenkaplah keluarga iera :D

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah.syukur dgn zuriat yg bakal lahir...ceh tetiber aku jadi matang bila berbicara bila jumpa dengan manusia2 yg matang ni..maklumlah kita sebaya tapi kamu jauh lebih matang...

    ReplyDelete