PACKING,KEMAS DAN ANGKUT!!!

YES!!! Ak dah kemas2 barang yg ade dalam loker selame setahun tu..
fuh dasyat sungguh pakaian aku ek..
berlambak2...kalo lelong dah kaye kot...
rse cam x de bju je bile nk pkai…hehe..
pg tadi,ak dah angkut brg2 aku dari aras 2 tron ke bwah n ltk kt tgge..
harap2 xde la yg tgn pnjg yer..
fail exam korg..hehe,,blh ke doa cm 2??
Ok2…arini parents aku amek aku utk bwk blik umah..
barang2 utk dibawa plak atau kate laem meyemakkan bilik aku
yeah cuti 4 bulan..what should I do????Hoho…arap2 murahla rezeki aku cuti2 ni..xkn nk jd tukang masak je…oh tidak!!! T bdn aku makin gmok,..Huahuahua..xblh..x nk!!!!!!Nk g perak? Jhor? N9?..
oh tidak same sekali nk menyusahkan makcik ak plk..
thats not me!!
Papehal,rest dulu kt umah…
insyaAllah kalo ade rezeki,aku akan keje jgk…
Bye u ollz..
tggula next entry dari sy…bye





















2 comments:

  1. Yey.. cuti 4 bln gk. tp malangnya kna LI 3 bln. Sgt xbest!!

    ReplyDelete
  2. huhu...kecian..tp ikhlas kan diri anda:)

    ReplyDelete