SHOPPING D KEDAI BUNGA

Baru-baru ni,ak n pemly ak nk amek adik aku yg kt UITM tu...otw nk ke sane,kami singgah d NURSERi kt bukit lada..besela..my mom kalo bab2 bunga ni mmg r...rumah kiteorg byk gile pokok bunga...tapi disebabkan selalu pindah,so bunge pon x bpe nk sihat dah...tambahan lak ari ujan ni...cian aku tgk pokok2 kt umah aku tu...dalam keadaan ujan renyai2,ak pon redah jer,,fmula tu pegi kat Taman Orkid dulu
ada lak satu tempat kat situ jual orkid...aku pon redah
je...sbb x penah lalu ..cuma takut sesat..my mom
beli la serba sedikit... pastu pegi satu kedai lagi..beli orkid gak
tapi yg bestnya..kedai ni jual mcm2 jenis
pokok bunga..memang bgus penjagaan bunge2 kt sni...ari ujan pon,pekerja kt situ still siram pokok bunga...x phm aku..haha...bile dah tgk bunge byk,aku apalagi..snap la gambar..
tauke cina tu lak..suruh amik gambar
macam-macam...sporting btul...
gambar bawah nie..kedai pokok bunga tu
jom tengok...
pabila kamera dgn ku...hehe




korg bolehla ajk parents korg dtg kalo sape2 pecinte bunge ni...korg pon akan rase tenang bile dtg kt tempat2 cmni...x yah g Cameron highland,kt sini pon ok jgk...ok2...da...........

No comments:

Post a Comment