1st ENTRY d TAUN BARU 2011



Sedar x sedar kite dah masuk tahun baru kan ,so ape azam korg taun ni??
Kalo tye,mesti nk berjaye n lebih berjaye kan,,,
Ni 1st entry ak utk taun baru ni...
Azam aku same jgk mcm korg nk jd ye terbaek wat dri aku n org disekeliling aku.
Kalo korg tgk background ak dah berlove2 kan...x bermakne ak minah jiwang ek..LOVE 2 melambangkan ati aku yg akan sentiasa memberi keselesaan kpd org laen...
Aku sentiasa akan wat yg terbaek dr segi:

1) LIFE
Mcm bese r ak still student UMP n setia dgn klaS A22..kredit sem ni byk so ak pon kene bykkan usaha dan berdoa..
Aku meneruskan study BAHASA ARAB yg telah lame aku tgglkan sewaktu form 5..Ak akn wat yg terbaek..kalo ade rezeki,blh g jordan n mesir.
2)MONEY
Sebut pasal duit ni,mule la ade je nk beli bende...kene jimat2 la..beli pe yg ptt dan penting.
3)BF
Yg ni no komen la..Allah dah ttpkan jodoh kite,,,aku hanya mampu merancang..

Nanti aku update lg ye blog aku ni...tq

No comments:

Post a Comment